Α΄ τάξη
Μήνας: Ιούνιος 2026
H Β΄ Δημοτικού πάει στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Σπάρτη
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Δημοτικού πραγματοποίησαν μια όμορφη και εκπαιδευτική εκδρομή στη Σπάρτη. Πρώτος μας σταθμός ήταν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, όπου τα παιδιά έμαθαν με ευχάριστο και βιωματικό τρόπο τους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Μέσα από δραστηριότητες και παιχνίδια, γνώρισαν τη σημασία της σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί και ποδηλάτες. Στη συνέχεια, οδηγήσαμε ποδήλατα και αυτοκινητάκια εφαρμόζοντας τους κανόνες που είχαμε μάθει.
Επόμενος σταθμός ήταν η παιδική χαρά στο πάρκο Ευαγγελίστριας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να διασκεδάσουν και να περάσουν όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές τους. Η τελευταία μας αυτή εκδρομή για φέτος συνδύασε τη μάθηση με την ψυχαγωγία και άφησε σε όλους μας τις καλύτερες εντυπώσεις και τις πιο όμορφες αναμνήσεις!
Η Δ’ Τάξη εξερευνά το Σπήλαιο Καστανιάς!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, την Παρασκευή 5 Ιουνίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σπήλαιο Καστανιάς στη Νεάπολη. Η εκδρομή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά έναν εντυπωσιακό φυσικό θησαυρό της περιοχής.Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, οι μαθητές θαύμασαν τους εντυπωσιακούς σταλακτίτες και σταλαγμίτες, έμαθαν πώς δημιουργήθηκε το σπήλαιο μέσα σε χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν τη σημασία της προστασίας τέτοιων φυσικών μνημείων. Μέσα από βιωματική μάθηση, κατανόησαν ότι η φύση κρύβει ανεκτίμητους θησαυρούς, τους οποίους οφείλουμε να σεβόμαστε και να διαφυλάσσουμε.
Μετά την επίσκεψή μας στο Σπήλαιο Καστανιάς, η εκδρομή συνεχίστηκε στα γήπεδα της Νεάπολης, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αθληθούν και να διασκεδάσουν παίζοντας βόλεϊ και μπάσκετ. Στη συνέχεια, όλοι μαζί απολαύσαμε το γεύμα μας σε τοπικό ψητοπωλείο, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια όμορφη ημέρα γεμάτη γνώσεις, δράση και χαμόγελα!
Together we can make a difference! – Grade E
Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου)!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄, Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας πήραν τα ποδήλατά τους και πραγματοποίησαν μια όμορφη ποδηλατοβόλτα από το Βλαχιώτη προς το Έλος και επιστροφή.Η δράση μας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να γυμναστούν και να συνειδητοποιήσουν στην πράξη ότι το ποδήλατο αποτελεί ένα εξαιρετικό, εναλλακτικό και απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον μεταφορικό μέσο. Παράλληλα, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες οδικής συμπεριφοράς, καθώς η απόλαυση της οδήγησης συμβαδίζει πάντα με την ασφάλεια. Για την επιτυχή και ασφαλή ολοκλήρωση της δράσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Πολιτιστικό Σύλλογο Έλους για τη θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξε στην πλατεία του χωριού, καθώς και για το δροσερό κέρασμα (νερά, αναψυκτικά) που προσέφερε σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Επίσης, τον κύριο Γιάννη Κοκλάνη , ο οποίος βρέθηκε στο πλευρό μας και μας βοήθησε καθοριστικά με την τεχνική υποστήριξη και το σέρβις των ποδηλάτων μας!
Η χαρά και ο ενθουσιασμός των παιδιών μάς δίνουν το έναυσμα να συνεχίσουμε! Ανανεώνουμε, λοιπόν, το ραντεβού μας για την επόμενη ποδηλατάδα μας την επόμενη σχολική χρονιά!
Και μην ξεχνάτε… μετακινούμαστε έξυπνα, οδηγούμε με ασφάλεια!





































































