Πάμε διακοπές!

Α΄ τάξη

Λίγο πριν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήθηκαν  στην Α΄ τάξη διασκεδαστικά παιχνίδια με μπαλόνια. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ευχάριστες και κινητικές δραστηριότητες, συνεργάστηκαν, γέλασαν και απόλαυσαν όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές τους, αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά με χαρά και χαμόγελα.
Ε2΄ τάξη

H Β΄ Δημοτικού πάει στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στη Σπάρτη

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Δημοτικού πραγματοποίησαν μια όμορφη και εκπαιδευτική εκδρομή στη Σπάρτη. Πρώτος μας σταθμός ήταν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, όπου τα παιδιά έμαθαν με ευχάριστο και βιωματικό τρόπο τους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Μέσα από δραστηριότητες και παιχνίδια, γνώρισαν τη σημασία της σωστής συμπεριφοράς ως πεζοί και ποδηλάτες. Στη συνέχεια, οδηγήσαμε ποδήλατα και αυτοκινητάκια εφαρμόζοντας τους κανόνες που είχαμε μάθει.

Επόμενος σταθμός ήταν η παιδική χαρά στο πάρκο Ευαγγελίστριας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να διασκεδάσουν και να περάσουν όμορφες στιγμές με τους συμμαθητές τους. Η τελευταία μας αυτή εκδρομή για φέτος συνδύασε τη μάθηση με την ψυχαγωγία και άφησε σε όλους μας τις καλύτερες εντυπώσεις και τις πιο όμορφες αναμνήσεις!

Η Δ’ Τάξη εξερευνά το Σπήλαιο Καστανιάς!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, την Παρασκευή 5 Ιουνίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σπήλαιο Καστανιάς στη Νεάπολη. Η εκδρομή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά έναν εντυπωσιακό φυσικό θησαυρό της περιοχής.Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, οι μαθητές θαύμασαν τους εντυπωσιακούς σταλακτίτες και σταλαγμίτες, έμαθαν πώς δημιουργήθηκε το σπήλαιο μέσα σε χιλιάδες χρόνια και ανακάλυψαν τη σημασία της προστασίας τέτοιων φυσικών μνημείων. Μέσα από βιωματική μάθηση, κατανόησαν ότι η φύση κρύβει ανεκτίμητους θησαυρούς, τους οποίους οφείλουμε να σεβόμαστε και να διαφυλάσσουμε.
Μετά την επίσκεψή μας στο Σπήλαιο Καστανιάς, η εκδρομή συνεχίστηκε στα γήπεδα της Νεάπολης, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αθληθούν και να διασκεδάσουν παίζοντας βόλεϊ και μπάσκετ. Στη συνέχεια, όλοι μαζί απολαύσαμε το γεύμα μας σε τοπικό ψητοπωλείο, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια όμορφη ημέρα γεμάτη γνώσεις, δράση και χαμόγελα!

Together we can make a difference! – Grade E

Η Ε’ Τάξη Ανακυκλώνει Μαζί! 
Μια βιωματική δράση για το περιβάλλον ξεκίνησε από το μάθημα των Αγγλικών της Ε’ τάξης!
 Αφού διαβάσαμε και μιλήσαμε για την ανακύκλωση, μελετήσαμε σχετικό λεξιλόγιο και γραμματική. Έπειτα οι μαθητές έφτιαξαν σε ομάδες αφίσες τόσες όσα και τα τμήματα του σχολείου. Φέρανε και μοιράσανε σακούλες πολλαπλών χρήσεων στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου μαζί με μία αφίσα ενημερώνοντας τους μαθητές του κάθε τμήματος σχετικά με τη δράση και τα οφέλη της ανακύκλωσης. Στο τέλος κάθε μέρας περνούσε ένας μαθητής της Ε από κάθε τμήμα, έπαιρνε τη σακούλα, την άδειαζε σε κάδο ανακύκλωσης και την ξαναέφερνε στο τμήμα για να την ξαναγεμίσουν.
Οι μαθητές μας, δουλεύοντας σε ομάδες, μελέτησαν για την οικολογία, δημιούργησαν πολύχρωμες αφίσες και ανέλαβαν δράση για να ευαισθητοποιήσουν ολόκληρο το σχολείο.
Τι κάνανε;
Επισκέφθηκαν τα άλλα τμήματα και μοίρασαν επαναχρησιμοποιούμενες σακούλες ανακύκλωσης.
Καθιέρωσαν μια καθημερινή «πράσινη» ρουτίνα: κάθε μεσημέρι, εκπρόσωποι των ομάδων της Ε’ τάξης περνούν από τις αίθουσες, συλλέγουν τα ανακυκλώσιμα υλικά και τα μεταφέρουν στους κεντρικούς κάδους.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την υπευθυνότητα, το ομαδικό πνεύμα και την πρωτοβουλία τους να κάνουν το σχολείο μας πιο καθαρό και πράσινο!
Together we can make a difference!

Γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου)!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄, Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας πήραν τα ποδήλατά τους και πραγματοποίησαν μια όμορφη ποδηλατοβόλτα από το Βλαχιώτη προς το Έλος και επιστροφή.Η δράση μας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να γυμναστούν και να συνειδητοποιήσουν στην πράξη ότι το ποδήλατο αποτελεί ένα εξαιρετικό, εναλλακτικό και απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον μεταφορικό μέσο. Παράλληλα, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες οδικής συμπεριφοράς, καθώς η απόλαυση της οδήγησης συμβαδίζει πάντα με την ασφάλεια. Για την επιτυχή και ασφαλή ολοκλήρωση της δράσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Πολιτιστικό Σύλλογο Έλους για τη θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξε στην πλατεία του χωριού, καθώς και για το δροσερό κέρασμα (νερά, αναψυκτικά) που προσέφερε σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Επίσης, τον κύριο Γιάννη Κοκλάνη , ο οποίος βρέθηκε στο πλευρό μας και μας βοήθησε καθοριστικά με την τεχνική υποστήριξη και το σέρβις των ποδηλάτων μας!

Η χαρά και ο ενθουσιασμός των παιδιών μάς δίνουν το έναυσμα να συνεχίσουμε! Ανανεώνουμε, λοιπόν, το ραντεβού μας για την επόμενη ποδηλατάδα μας την επόμενη σχολική χρονιά!

Και μην ξεχνάτε… μετακινούμαστε έξυπνα, οδηγούμε με ασφάλεια!

Επίσκεψη στο κάστρο Γερακίου και στη Δομή Υφαντικής τέχνης

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Κάστρο Γερακίου και στη Δομή Υφαντικής Τέχνης, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις για την τοπική ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά.
Πρώτος σταθμός της επίσκεψης ήταν το Κάστρο Γερακίου, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον ιστορικό χώρο και γνώρισαν σημαντικές πτυχές της ιστορίας του τόπου. Η σύνδεση του μνημείου με τα ιστορικά γεγονότα και την τοπική παράδοση έγινε χάρη στον κ. Χρόνη Παναγιώτη, εκπαιδευτικό Μουσικής του σχολείου μας, ο οποίος βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία του κάστρου και τον ρόλο του στο πέρασμα των αιώνων.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφθηκαν τη Δομή Υφαντικής Τέχνης, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία της υφαντικής και τη μεγάλη αξία της ως παραδοσιακής τέχνης. Παρατήρησαν από κοντά εντυπωσιακές δημιουργίες, όπως χειροποίητα χαλιά και τσάντες, ενώ ενημερώθηκαν για τα στάδια παραγωγής του νήματος. Μάλιστα, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία, μαζεύοντας νήμα και δοκιμάζοντας οι ίδιοι να υφάνουν σε μικρούς αργαλειούς.