Μια ξεχωριστή εμπειρία στην Attica Green Expo!

Την Τετάρτη 27 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική εκπαιδευτική επίσκεψη στην περιβαλλοντική έκθεση «Attica Green Expo». Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά καλούς τρόπους προστασίας του περιβάλλοντος και να ενισχύσουν την οικολογική τους συνείδηση. Ο εντυπωσιακός χώρος της έκθεσης μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή!

Κατά τη διάρκεια της περιήγησής μας, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε το περίπτερο του Δήμου Ευρώτα. Εκεί μας υποδέχθηκε με χαμόγελο ο Δήμαρχος Ευρώτα, κ. Δήμος Βέρδος, ο οποίος εξήγησε με απλό και όμορφο τρόπο στα παιδιά τις πράσινες δράσεις και τις πρωτοβουλίες του δήμου για το περιβάλλον. Μάλιστα, δέχθηκε με μεγάλη χαρά να φωτογραφηθεί μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, χαρίζοντάς μας ένα πολύ όμορφο αναμνηστικό.

Η συνέχεια μας επιφύλασσε άλλη μια ευχάριστη έκπληξη! Συναντήσαμε την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, η οποία πλησίασε τα παιδιά μας με πολύ ζεστό και φιλικό τρόπο, τα καλωσόρισε και συνομίλησε μαζί τους. Η κα Υπουργός φωτογραφήθηκε με ενθουσιασμό μαζί με όλη την ομάδα μας, κάνοντας τα παιδιά να νιώσουν ιδιαίτερα οικεία!

Φυσικά, η βόλτα μας δε σταμάτησε εκεί. Επισκεφθήκαμε αρκετά ακόμα σημεία της έκθεσης, στα οποία τα παιδιά ανακάλυψαν ενδιαφέροντα πράγματα για την προστασία του πλανήτη. Και επειδή σχολική εκδρομή χωρίς παιχνίδι και διασκέδαση δε γίνεται, στο τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έγιναν αθλητές και αθλήτριες! Έτρεξαν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο στίβο, συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες και διασκέδασαν με την ψυχή τους!

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία κι ευελπιστούμε να βρεθούμε ξανά εκεί στο μέλλον!Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο Ευρώτα και την Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον χρόνο που διέθεσαν, τις όμορφες κουβέντες τους, αλλά και για τις αναμνηστικές φωτογραφίες που έβγαλαν με τόση χαρά με τα παιδιά και την ομάδα μας!