Η Γ΄ τάξη στα Σπήλαια Διρού

Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βλαχιώτη συμμετείχαν σε εκπαιδευτική εκδρομή στα Σπήλαια Διρού και στην Αρεόπολη Λακωνίας. Μέσα από την εξόρμηση αυτή, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο λιμναίο και χερσαίο τμήμα των Σπηλαίων Διρού, να δουν από κοντά εντυπωσιακούς σταλακτίτες και σταλαγμίτες  και να θαυμάσουν το μαγευτικό θέαμα που έχει σμιλέψει η φύση. Έπειτα, μετέβησαν στην Αρεόπολη, όπου περιηγήθηκαν σε ιστορικά σημεία σχετιζόμενα με την ελληνική επανάσταση του 1821, μαθαίνοντας έτσι για  την ιστορία του τόπου μας και της πατρίδας μας και αποκομίζοντας καινούριες γνώσεις και εμπειρίες. Παράλληλα, περιδιαβαίνοντας τα πέτρινα καλντερίμια μπόρεσαν να γνωρίσουν από κοντά παλιές μυλόπετρες, πραγματοποιώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο μια διαθεματική σύνδεση με το μάθημα της γλώσσας και το κομμάτι της λαογραφίας-πολιτιστικής κληρονομιάς.   Τα παιδιά  είχαν τη δυνατότητα να παρατηρήσουν τα γραφικά και επιβλητικά λιθόχτιστα αρχοντικά και κτίσματα, συνδέοντας την οικοδομική αυτή τεχνική με το λιτό και πανέμορφο φυσικό περιβάλλον της Μάνης. Στη συνέχεια γεύτηκαν νόστιμες τοπικές λιχουδιές και απόλαυσαν στιγμές χαλάρωσης, ξεγνοιασιάς και παιχνιδιού στην Αρεόπολη και στο Γύθειο. Ήταν μια εκδρομή που χάρισε απλόχερα χαμόγελα και όμορφες στιγμές, οι οποίες θα μείνουν χαραγμένες στον νου και στην καρδιά!