Οι μαθητές της Α’ τάξης γιόρτασαν την Πρωτομαγιά με χαρά και δημιουργικότητα! Με λουλούδια πολύχρωμα και ανοιξιάτικη διάθεση, έφτιαξαν τα δικά τους όμορφα στεφάνια στο σχολείο. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα γνώρισαν τα έθιμα της εποχής και συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό. Τα χαμόγελά τους γέμισαν την αυλή και μας θύμισαν πόσο όμορφη είναι η άνοιξη!
Καλή Πρωτομαγιά!


