Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων,που τιμάται στις 4 Απριλίου αφού μιλήσαμε και συζητήσαμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης μας για την φροντίδα που χρήζουν τα αδέσποτα ζωάκια, παίξαμε όλοι μαζί, υιοθετώντας μερικά από αυτά. Σε προηγούμενα μας μαθήματα και ειδικότερα στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτη Περιβάλλοντος αλλά και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, είχαμε αναφερθεί στο θέμα της υιοθεσίας αδέσποτων ζώων. Η χαρά των μικρών ηρώων για τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν φαίνεται στα πρόσωπά τους. Το διασκεδάσαμε πολύ και η μέρα μας απέβη ιδιαίτερα δημιουργική.
[ngg src=”galleries” ids=”52″ display=”basic_thumbnail”]