Με μεγάλη επιτυχία και με μεγάλη συμμετοχή σχολείων ολοκληρώθηκε το 4ο Παμπελοποννησιακό Φεστιβάλ Χορωδιών, που διεξήχθη το τριήμερο 12-14 Απριλίου στο Μουσικό Γυμνάσιο Σπάρτης και διοργανώθηκε από το 1ο Δημοτικό Σπάρτης και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακωνίας. Το σχολείο μας συμμετείχε για πρώτη φορά και οι μαθητές/μαθήτριές μας πραγματοποίησαν εξαιρετική εμφάνιση!!!
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά του σχολείου μας και στον εκπαιδευτικό Μουσικής κ. Καριοφύλλη Μαρίνο που τα καθοδήγησε!!!

Το σχολείο μας εμφανίζεται από 45.20 έως 1.01.45 .