Οι μαθητές/μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας στα πλαίσια του εορτασμού της Διεθνής Ημέρας Λευκού Μπαστουνιού παρακολούθησαν βιωματικό σεμινάριο με θέμα: «Προσβάσιμη πόλη για όλους», το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Σκάλα Λακωνίας από τον Δήμο Ευρώτα και το Σωματείο ΑμεΑ Λακωνίας. Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών του Δήμου Ευρώτα σε θέματα που αφορούν την καθημερινότητα και την κινητικότητα των ατόμων με προβλήματα όρασης.
[ngg src=”galleries” ids=”80″ display=”basic_slideshow”]