Στο πλαίσιο του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος με θέμα «Γνωρίζοντας ένα ασπόνδυλο ζώο: τη μέλισσα», οι μαθητές του Δ1 ταξίδεψαν στον θαυμαστό κόσμο της μελισσοκομίας.
Είδαν πραγματικά μελίσσια, κηρήθρες, καπνιστήρι και τη στολή του μελισσοκόμου, παρατήρησαν, ρώτησαν και έμαθαν για τη ζωή της μέλισσας και τον σπουδαίο ρόλο της στη φύση και στη διατροφή μας. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά ανακάλυψαν πόσο πολύτιμο είναι αυτό το μικρό αλλά τόσο σημαντικό ασπόνδυλο ζώο για το περιβάλλον και τον άνθρωπο 🐝🌼!!







