«Ο Γύρος του Κόσμου στην τάξη μας!»

Πώς μπορείς να ταξιδέψεις σε όλο τον πλανήτη χωρίς να βγεις από το σχολείο; Οι μαθητές της Στ2′ Δημοτικού το κατάφεραν!
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γεωγραφίας, χωριστήκαμε σε ομάδες και αναλάβαμε από μία ήπειρο. Μετά από έρευνα για τις χώρες, το κλίμα, την πανίδα, τα έθιμα και τα αξιοθέατα κάθε τόπου, γίναμε «εκδότες» και δημιουργήσαμε τα δικά μας χειροποίητα βιβλία.
Μέσα από αυτό το project, η μάθηση έγινε εξερεύνηση. Πλέον, τα «βιβλία των ηπείρων» μας βρίσκονται στη βιβλιοθήκη μας, θυμίζοντάς μας πόσο πολύχρωμος και συναρπαστικός είναι ο κόσμος μας!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς γεωγράφους για την ομαδικότητα και τη φαντασία τους!