Πινόκιο…περιπέτειες στη Φλωρεντία!

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026, οι μαθητές των Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση «Πινόκιο … περιπέτειες στη Φλωρεντία» από το “Θέατρο Αθηνών”  στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Βλαχιώτη. Μέσα από τη ζωντανή ερμηνεία των ηθοποιών, τα εντυπωσιακά σκηνικά και τη διαδραστική αφήγηση, οι μικροί μαθητές συμμετείχαν ενεργά και απόλαυσαν κάθε στιγμή. Παράλληλα, αναδείχθηκαν σημαντικές αξίες όπως η ειλικρίνεια, η υπευθυνότητα και η δύναμη της φιλίας, συμβάλλοντας στην παιδαγωγική εμπειρία των παιδιών. Η παράσταση αποτέλεσε μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία για όλους, ενισχύοντας την αγάπη των μαθητών για το θέατρο και τον πολιτισμό.