Β τάξη
Γ1
Ε2
ΣΤ1
Έθιμα του Πάσχα: Λαζαρακια και κόκκινα αυγά! Παραμονή του Σαββάτου του Λαζάρου, το Στ1 έφτιαξε τα Λαζαρακια του , σύμφωνα με το παλιό έθιμο. Στη συνέχεια, βάψαμε τα κόκκινα αυγά αφού πρώτα θυμηθηκαμε ότι το κόκκινο χρώμα συμβολίζει το αίμα του Χριστού. Στο τέλος, στολίσαμε τα καλαθάκια μας και ευχηθηκαμε Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση!


















