Προγράμματα Αγωγής Υγείας με το Κέντρο Υγείας Βλαχιώτη

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα προγράμματα Υγείας Υγείας, “Πρώτες Βοήθειες για παιδιά” και “Διατροφή  και Υγεία”, που πραγματοποιήθηκαν στη σχολική μας μονάδα σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Βλαχιώτη. Η καλλιέργεια κουλτούρας πρόληψης και η θωράκιση της υγείας των παιδιών μας αποτελεί συλλογικό στόχο.  Ευχαριστούμε θερμά τους λειτουργούς υγείας του Κέντρου Υγείας Βλαχιώτη για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη συμβολή τους στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.